Thursday, December 23, 2010

Tiada lagi kisah tentang Dota

Buat masa sekarang, aku dah tak update lagi cerita² pasal Dota nih. Sebab-musababnya ialah kerana jiwa rasa kosong apabila bermain Dota. Kalau dalam bahasa Spanish bunyinya "No feel, no passion".. =)

Jadi kat blog nih takkan ada lagi entri-entri pasal Dota termasuk la replays dan sebagainya SEHINGGALAH Dota 2 release! Wakakaka.. Apa itu Dota 2??

Aku malas nak translate. Click gambar bawah ni dan baca la sendiri. Haha..



Panjang sangat nak baca? Batalkan niat anda untuk membaca dan teruskan dengan menikmati beberapa gambar hero dalam Dota 2 kat bawah nih..  Cheers!



Morphling



 Bloodseeker




Traxex - Drowranger




Tinker???!




Lina Inverse - SO HOT!!!!


Tak sabar dowh nak main Dota 2 nih!! Cepat la kau muncul wahai Mac, 2011 ... Wuuuu...

  

2 comments:

  1. menarik gak blog ko, weh! update la.. bleh aku follow.. aku pon kaki dota gak.. blog aku pon pasal dota gak.. bleh tukar-tukar info

    ReplyDelete
  2. Thx.. tapi aku dah tak rajin update since member2 aku ramai yg tak aktif..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...