Tuesday, December 28, 2010

Dota kat Orange!

Aku sangkakan weekend aku bosan tahap dewa, rupanya tidak! Seronok².. Sebab ada orang ajak main Dota kat Orange. Main suka-suka je pun tapi best sebab main combo baru. Hahaha..

Ni yang seronok bila main dengan kawan-kawan. Takde leaver. Takde flamer/dotards. Hampir kesemua game malam tuh (2 malam - Jumaat & Sabtu) berakhir dengan kemenangan 20 - 30 minit.

** Dotards tu orang yang main Dota bila mati-salahkan-teammate-padahal-salah-dia. Ataupun, dia je yang pro, orang lain noob. Nak kena ikut cakap dia baru boleh menang. Stok menyumpah² mak bapak pun ade dan contoh-contoh yang seangkatan dengannya **

Tapi ada dapat 1 game draft & 1 game dengan budak2 Orange tuh. Menang bergaya. Hehehe.. Tapi sorang tu bengang gila dengan budak-budak team dia. Mengamuk kaw-kaw. Diorang pun dalam CC Orange, so kitorang boleh dengar apa yang dia marahkan. Kitorang nak gelak pun tahan je. Kang lagi teruk pulak. Haha..

Dorang ajak main draft nanti.. Nak revenge sebab tak puas hati kalah 20 minit. Padahal kitorang tak lansi pun. Dia nak bawak 5 orang.Kitorang pun iye kan aje...

"Nanti korang bawak 5 orang. Aku bawak 5 gak. Set time. Kita draft", kata salah seorang daripada mereka (yang tengah bengang tuh)


"Ok", jawab Li ringkas.

So aku tunggu je kalau ada game. Ada orang ajak, aku main je. Lebih mudah jika begitu..   =)

P/S : Tetap seronok walaupun main hero yang sama banyak game.. Selamba je main hero yang aku tak pernah train. Hero apa?? Wakakaka!!


Mogul Khan Touch This!
 
Oleh kerana itu game yang terakhir malam tuh, kitorang pun bayar dan beredar lalu menuju ke RNK (Restoran Nasi Kandar) kat Ampang. Sesi kutuk mengutuk pun bermula sehingga subuh. 'Sengal' paling banyak kena bahan. Kasihan beliau... =)


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...